Kacperek
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie biora dzieci?
|
Wysłany: Nie 21:53, 17 Lut 2008 Temat postu: Jak Grać Lepiej |
|
|
Więć wielu nowych graczy zawsze kupuje pierwszą lepszą broń po czym od razu leci na pałę by zabić innych (rush) po czym usłyszaszy nowe słowowypsiują od razu cziter (cheater). Dlatego postaram się tu zamieścić parę przydatnych rzeczy jak polepszyć swoją grę. Jeśli o czymś zapomne to dopiszcie
Więc zacznijmy na początek zanim zaczniecie być wychodzić powoli na ludzi (czyli ze statów 0-10 na np 7-5 ) trzeba troche popróbować najlepiej na botach labo gdzieś, która broń jak strzela. Każda broń strzla inaczej i trzeba się niąosobno nauczyć grać-polecam uczyć się grać m4 i AK 47 gdyż są to bronie najczęściej używane. O tym jak działają znajdziecie w innym poradniku tutaj, także opisy broni. Otóż na początek strzelanie ak jest trudne - ma duży rozrzut. Jednak jak już opanuje się tę zdolność to będą często bańki siadać - z AK częśto tak działa Więc podstawy:
Jak strzelać:
Wielu początkujących trzyma lewy przycisk myszy, tracąc cały magazynek jednak nie zadająć żadnych obrażeń. Myślicie że jak się naceluje w kogoś i wyładuje wszystkie kule to napewno przeciwnik zginie-nic bardziej mylnego. Otóż wówczas broń ma rozrzut i nic nie daje takie strzelanie. Aby były efekty trzeba strzlać krótkimy seriami-nie raz nawet po 1,2 kulki. Kolejną pomocną rzeczą do celnego strzelania jest także przycisk odpowiadająć za ciche poruszanie lub kucanie (Odpowiednio SHIFT i CTRL) wówczas broń nei ma takiego dużego rozrzutu celownik się zmniejsza. Łatwiej jest trafić. Zostaje jeszce jedna rzecz, nasz refleks. Trzeba go ćwiczyć, jednak gdy choć trochę onuje strzelanie proponuje zwiększyć w opcjach "mouse sensivity", odpowiada to za szybsze ruchy myszą Mamy większe szans na zabicie gdy szybciej reagujemy Oczywiśćie każda broń inaczej strzela na różne odległości więc ćwiczcie wszystkie bronie
Granie na słuch + częste oskarżenia o wh przez nowych
Wielu oskarża o cheaty gdy nagle wyleci się z zza rogu i zabije kogoś. A żeby wiedzieć mniej więcej skąd się kto zbliża wystarczy kupić dobre słuchawki. Wielu graczy zaopmina o cichym chodzeniu (a jest to bardzo przydatna rzecz) i zamiast tego biegnie szukająć przeciwnika. Otóż bieg słychać z wystarczającej odległości żeby odpowiednio się przygotować. Dzięki słuchawkom równierz można poznać gdzie jest przeciwinik po innych dźwiękach np przeładwowywanie broni, strzelanie z tłumnika. Równierz łatwo usyłyszeć kiedy ktoś rozbraja bombe jeśłii znajdujemy się w wystarczająćej odległości (dlatego lepiej rozbrajać na dwa lub więcej razy).
I teraz przejdźmy do oskarżeń o wh (wallhack). Na każdej mapie znajdują się miesjca gdzie nowi gracze myślą, że znaleźli nową dobrą kryjówke po czym od razu padają. Więc jak wiecie gra ta nie istnieje od teraz i wszytkie kryjówki są znane. Wielu graczy ostrzeliwuje miejsca w których "przeważnie" mogą kampić przeciwnicy. Dlatego obeznajcie się z mapą, zobaczie gdzie można się skryć i strzelajcie w te miejsca - może się uda kogoś zabić Polecam także częste skoki z bronią ( uwielbiam te akcje ) jeśli widzimy jakieś skrzynie lub róg ściany za którym może ktoś stać - rozpędzamy się skaczemy + kucnięcie (CTRL) w powietrzu, po czy mgdy zobacymy ofiarę strzelamy Taki wjazd przeważnie działa
Zostaje jeszcze jedna rzecz. Na każej mapie znajdują się ściany ktoę da sięprzestrzelić i gdzie przeważ nie znajdują się przeciwnicy (np. most Aztec, stoimy w terr, jeśli widzimy że CT przebiegł za ścianę, odpowiednio po naszej prawej stronie-należy tam strzleć przez ściane, po kilku seriach powinien paść, tak samo brama na Dust 2 zawsze sitnieje możeliwość ze w rogu kampi CT/ Terro dlatego ostrzeliwujemy rogi). Tak miesjc jest wiele, należy tylko poznać mapy. Do takiego strzelania przez ściany dorbze nadaje się AWP Dobrze jest jeszce poznać sekrety map-wszelkie dźwięki (pioruny, szczekanie itd), które są posiane w innych poradnikach na tym forum.
Wiadomo: ćwczenie czyni mistrza
Pozdrawiam Kacperek
Post został pochwalony 0 razy
|
|